måndag 12 september 2011

FEBER, FEBER, FEBER

Blev en väldigt kort dag på jobbet då min chef - så snällt - sa till mig att gå hem och kurera mig istället för att sitta där och smitta ner alla - bra tänkt - mina kollegor. Har tillbringat mestadels av min tid i soffan framför tv:n men fick lite inspiration att klippa ihop en film från mitt och Zekes sista träningspass. Tanken var att jag skulle jämföra med den filmen som jag sökte med till talangtruppen och se om det var någon skillnad.


Jag tycker det var stor skillnad framför allt på fjärren, apporteringen och läggande under gång. Så det är bara att jobba vidare på samma sätt som nu. Tycker att vissa bitar börjar falla på plats riktigt bra men det är långt ifrån färdigt men ändå. All utveckling är ett steg i riktning mot målet...

Inga kommentarer: