lördag 11 augusti 2012

SÄLLAN ELLER ALDRIG...

Sällan eller aldrig blir det som man tänkt sig. När jag blev tillfrågad igår om att vara funktionär så tänkte jag att en "liten" stund kan jag väl ställa upp. Hanna skulle ta första passet och så skulle jag byta av henne sedan. Då vi ju har en hel del hundar att fixa så tänkte jag att det fungerar ju fint. Vara borta mellan 12-16 är ju inga problem. Nu visade det ju sig att det inte alls blev så. När klockan var 19:24 rullade jag in på campingen ganska mör och väldigt öm i knät. Nu ska jag försöka ta kväll och njuta lite och sedan ladda om inför imorgon.

Vi behöver verkligen en hel del flyt imorgon för att kunna få en fin DP placering. Många fina hundar som gått riktigt bra idag. Speciellt kul att Susannes Be Active´s hundar gått så fint. Tre stycken ligger riktigt bra till inför morgondagens utställning. Men vi kommer ju inte ge upp förrän det är över.

Tack till Hanna som hjälpte mig att fixa Zeke nu när jag inte kunde.

Inga kommentarer: