fredag 19 oktober 2012

JAG ÄÄÄÄLSKAR VITTRINGEN!

Ibland måste man bara samla ihop sig och tänka till. Fick ett kanon peptalk utav Lillemor som jag funderade lite på och sedan tog vi nya tag. Började med att instroducera sitatuionen utomhus och sedan gick vi in igen.

Jag har funderat mycket på varför jag inte får det att fungera med vittringen och satt och kollade på gamla klipp av Zeke och konstaterade att "så får det bli" En kombination av två sätt som jag fick att fungerar fint på honom. Och vad händer?!? Hon jobbar kanonfint ute bland pinnarna :-)

Då undrar man ju varför man inte litar på sin egen förmåga från början???

2 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Kul att jag och Lillemor tänker i liknande banor :). Synd dock att du inte sa att du inte riktigt förstod vad jag menade, när jag förklarade samma sak tidigare i år. Då hade jag varit ännu tydligare och då hade ju vittringen kanske redan varit klar, men den som väntar på något gott ;).

Jeanette sa...

Great minds think alike!:)