måndag 15 september 2014

HELT SLUT, MEEEN VILKEN HELG! :-D

Vet inte var jag ska börja egentligen men börjar med att säga stort TACK till alla fantastiska valpköpare som kom med sina underbara Vinna/Whip valpar och ett stort TACK till Benedicte för att hon kom och ville hålla i kursen.

Vi har haft härliga träningsdagar både på förmiddagen med valparna och på eftermiddagen med alla andra som var med, stort TACK till er också så klart. Ätit god mat som Jonna och Martin ordnat hela helgen och pratat en massa hund.

Jag kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över dessa valpar och dess ägare. Det är så kul att få ha ett sådant här härligt gäng med valpköpare som engagerar sig i sina hundar. Jag är helt övertygad om att det kommer gå fint för alla. Tänk bara på att ta det lugnt och inte stressa så kommer allt falla på plats.


Nu ska vi ta till vara på alla tips som vi fick på kurserna och träna, träna och träna. Lilla Knalla har skött sig mycket bra och jag är mycket stolt över henne. Nu ska vi bara få till fotgåendet och träna vidare för att öka säkerheten i de olika bitarna sedan kan nog detta bli riktigt, riktigt bra.

Jag ser verkligen fram tills nästa gång vi träffas :-D
HELA GÄNGET
 
 ABBE
 
 ABBE
 
 LENA & ARIEL
 
 KNALLA
 
 LILA
 
 LILA
 
 PARTY
 
 EMMA & PARTY
 
LASSE & SKOJA
 
 SKOJA
 
TASSA

Inga kommentarer: