onsdag 24 februari 2016

ETT STORT TACK TILL UNDERBARA VALPKÖPARE!!!

Idag så har vi varit i Våxtorp för röntgen av To-Win Kullen. Jag vill börja att säga som rubriken STORT TACK till er alla för att ni kom. 5 av 6 - alla de som bor i Sverige - kom för att delta på gemensam röntgen. En trevlig stund blev det och det är alltid kul att få träffa både de tvåbenta och fyrbenta. Att de sedan är galet proffsiga i Våxtorp gör ju inte det hela sämre.
 
Jag känner mig otroligt glad, nöjd och lättade över att det såg fint ut och nu väntar vi bara in vad SKK tycker om det hela. Samtidigt som det är något av det värsta så är det också så otroligt skönt när man får se röntgen plåtarna och att det faktiskt ser okej ut :-)
 
Nu blir det lite mat och sedan ytterligare en natts jobb, hoppas jag håller mig vaken då sömnen blivit minimal :-/

Inga kommentarer: