tisdag 23 februari 2016

SÅ NÖJD - PLÖTSLIGT SÅ HÄNDER DET!!!

Går inte med ord att beskriva hur nöjd jag är just nu :-D Glider omkring här med ett stort leende på läpparna och bara njuter. Ni som känner mig vet hur jag slitit med min "Stopp-Signal" på Knalla då det har fungerat superfint enskilt men inte fungerat då det ska sättas in i ett sammanhang eller när det kommer någon typ av dragning. Många gånger så har jag känt att det här kommer ALDRIG gå, att det är omöjligt... MEN idag så hände det! Helt plötsligt så trillade polletten ner och det är det som jag gillar så mycket med denna lilla dam att hon funderar så mycket, hon gör inget som hon inte förstår MEN när hon väl förstår då bara sitter det - underbara lilla Knalla :-D
 
Nu ska vi fortsätta jobba vidare på detta och jag är så nöjd med dagens stopp, däremot så finns frågan vid hemgång kvar och där kommer jag fortsätta med min teori att vara tyst så hon får tänka själv vad som är rätt, tror nämligen det är mina visslingar som ställt till det för oss från början. Men det är ett annat problem och det löser vi en annan dag, idag så NJUTER jag av vår stopp träning som äntligen gått framåt :-)
 

Inga kommentarer: