tisdag 20 december 2016

KNALLA 6 VECKOR GÅNGNA!


Då har ytterligare en vecka gått och Knalla mår oförskämt bra. Hon har nog inte riktigt förstått själv att hon är så stor som hon är och blir mycket fundersam när hennes kropp tappat en hel del utav sin smidighet. Jag upplever att hon blir bara större och större men när man mäter henne så har hon inte ökat så mycket som man tror så antingen mäter jag fel eller så är hon väldigt fast i hullet ;-)

Jag gjorde en jämförelse som jag gjort med Vinna och då ser man ju verkligen vilken skillnad det är från vecka 1 till idag. Det är alltid svårt att få till på bild hur stora de är och även om jag tycker att det syns så är det inget mot hur hon ser ut i verkligheten, mattes lilla hjärta.

Nu går vi in i slutfasen och det ska bli så spännande att se vad som gömmer sig därinne. Som det ser ut i dagsläget så kommer vi inte att ta någon röntgen på henne men som vanligt så velar jag fram och tillbaka och vi får se hur vi gör. I så fall börjar det dra ihop sig för det och så klart är man lite nyfiken...


Vecka 6 dygn 42 efter parning:
VIKT : 26,1 kg - Ökning + 1,8 kg - Total ökning + 3,3 kg
MÅTT : 67 cm - Ökning + 7 cm - Total ökning + 16 cm


 
 

Inga kommentarer: