tisdag 17 november 2009

NU RÄCKER DET...

Efter denna helgen och gårdagen är jag ganska så mör. Att så mycket otur kan komma på en gång trodde jag knappt inte var möjligt. Nu hoppas vi att det räcker och att det har vänt för oss. Kan faktiskt inte riktigt se vad mer som skulle kunna hända.
Igår så bokade jag tid till Maya för röntgen så på torsdag håller vi tummarna att allt ser bra ut och att hon blir fri. Har också bokat upp mig på valpkurs för nytillskottet och hoppas att vi kommer i samma grupp som hans syster. Det ska bli kul och lite annorlunda med valp i huset igen. Jag, Jonna och Martin ser verkligen fram emot det, Viktor är inte lika entusiastisk men så är han ju inte heller en djurmännsika på det viset. Det är ju bara runda saker som man kan sparka på som gäller för han. Tycker tiden sniglar sig fram men rätt som det är så är det jul och sedan så kommer han. Har beställt en visselpipa, lite dummies och ett nytt koppel - militärgrönt. Kanske inte hade varit så snyggt med det rosa och lila som jag köpte innan. Dagen bjuder på lite jobb, en sväng till skogen och träning på kvällen så får vi se. hoppas ju på att få starta på fredag i Mölndal i alla fall får se hur samarbetsvilliga de är...

1 kommentar:

Sandra, Thyra & Lhine sa...

Det blev ingen Tino/Thyra-valp alltså?