lördag 28 november 2009

PREMIÄR!!!

Idag har det varit premiär för mig i Golden ringen. Vi var med Hanna och Lasse på adventsutställningen i Styringe stall. Bara Golden deltog och mycket Fluff Puff var där men också mycket helt charmerande. Jag hade fått äran att ställa ut min favvo Bailey. Tyvärr så hade vi inte tränat något innan som det var tänkt. Det var nog dåligt engagemang både från hans och min sida och det hjälpte ju inte att hans matte låg sjuk hela veckan innan. Hur som helst så tränade vi lite innan vi skulle in och jisses vad jag fick kämpa. Inte med han men med mig själv, han sprang ju sååååå fort. Ja, Ja här var det bara att försöka hänga på så gott det går. (upptäckte tyvärr att konditionen inte är den bästa) Över lag så gick det väl hyfsat. Lasse blev 1:a i Jaktklass med HP, Vi kom 2:a i jaktklass med HP. Bacardi fick kritiken "bedårande" som alltid och kom på 3:e plats. Hoppas Matte och Husse blev nöjda med resultaten. Vill bara påminna om att nästa år har jag en egen liten att ställa... *S*

Inga kommentarer: