måndag 12 april 2010

UTSLAGNA HJÄLTAR

Det är två utslagna hjältar som ligger här och sover. Idag har vi varit på klubben och tränat och Zeke fick också följa med. Maya och jag tränade lite starter i fria följet, rutan och inkallning. Testade även metall apporten och där har vi nog lite att jobba på inför framtiden. inkallningen fungerade fint ska bara befästa det så det sitter även på tävling. Rutan känns som att hon börjar få kläm på - bra med externbelöning i ruta - och det känns som att det ska gå att få fina poäng på den. Zeke fick träna lite följsamhet, sitt kvar och inkallning. Tack till tålmodiga träningskompisar som inte blir irriterade när det helt plötsligt dyker upp en super lycklig liten retreiver mitt i fria följet - behöver träna lite mer på följsamhet ;-) - eller i konskick. Blev ju en hel del passivitet för hans del och jag tycker att han fixar det bra, inget gnäll eller skall men en hel del grävande blev det visst idag - man kan inte få allt - I det stora hela är jag nöjd med träningen och vi kämpar vidare...

1 kommentar:

anna sa...

Jag e oxå lite sugen på träning! Kan ni ons kanske? känns som vi inte e med längre.....