söndag 19 september 2010

DÅ KNYTER VI IHOP SÄCKEN FÖR HELGEN

Hemma och har landat. Huvudvärken har släppt och jag tror att då tabletterna gick bet på den så var det kärlek från familjen som behövdes. För min och Zekes del så vill jag nog summera helgen som så här.

Vi gjorde precis det som vi fick möjlighet att göra och vad man kan förvänta sig av honom. Jag är otroligt stolt över min hund och jag vet att han har en otrolig kapacitet i sig. Vi ska bara bli av med lite hormoner, få lite mer rutin och hans förare ska jobba på sitt själv förtroende så kommer vi att bli farliga framöver.

Nu ser vi fram emot nästa helg då vi ska bege oss upp till Sunne för att kolla på jaktprov. Ska bli superkul då Maud med flera kommer vara där... Nu blir det valvaka och imorgon är det jobb igen.
PÖSS från OSS