tisdag 28 september 2010

TRÄNING PÅ KLUBBEN

Då har jag och Zeke vart på klubben och tränat. Idag blev det lite annorlunda för oss eftersom att det var uttagning till hallandskampen - helt missat av mig - och fullt med folk på plan. Kanon tänkte jag då kanske man kan få sig en träningstävling, men icke. Fick ganska snabbt veta att det hade de inte tid med - varför ska vissa människor vara så - och eftersom att jag och Zeke inte ville störa så drog vi oss bort till reservplanen. Är jättenöjd med han idag! Han låg fint på platsen, hoppade klockrent och kom på inkallningen med ETT kommando så på lördag gäller det. Jag vet att vi kan klara det med råge men det är så små marginaler och det räcker med ett misstag på fel ställe så kan det vara kört. Men vi håller tummarna för oss själva i detta läget... Imorgon blir det platsträning igen...

2 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Du skulle sagt att du ville vara med på uttagningen, så hade det kanske låtit annorlunda.

Lena sa...

Lycka till på lördag!