torsdag 30 september 2010

SISTA ARBETSDAGEN FÖR DENNA VECKAN...

Sååå skönt då var man ledig. Släpade med barnen in till stan innan för att handla vilket innebär att jag inte behöver hålla på att flänga fram och tillbaka i morgon

Idag har vi vilat från träningen jag och Zeke. Vet inte om den taktiken är den rätta men man måste ju testa. känner att jag vill inte dra på mig några "dåliga" moment nu så man har med sig det in på plan på lördag. I morgon blir det bara en platsliggning och ett sista test på inkallningnen så att all den träning vi lagt in på att man får ett kommando fortfarande fungerar.

När det gäller Landseer sidan har vi spännande planer på G men där får ni suga på karamellen en stund. kommer gå ut med mer info då allt är klart....

1 kommentar:

Hanna aka Lilla My sa...

Om du frågar mig (och lyssnar ;) så tycker jag inte su ska träna något innan tävling. Han kan alla momenten och risken är bara att ni strular till något, som sen måste lösas.

LITA PÅ DIN HUND!