onsdag 8 augusti 2012

PACKNING, BLOGGTAFATT OCH SAMKVÄM

Det är bara att konstatera att min tid inte räcker till och i första han blir det bloggen som blir lidande - sorry - men jag måste prioritera. nu har dagarna bara gått åt till att träna, packa och ladda inför kommande Goldenspecial. Jag känner mig inte alls så redo som jag skulle vilja och jag har ingen aning om hur det kommer gå för oss. Antingen helt strålande eller så nollar väl Vinna varenda ruta. Oavsett så ska vi ha väldigt kul! Zeke ska tävla i WT, Utställning och Dual. Vinna i WT, Utställning och Dual -yapp hon ska ställas ut - och Våga ska bara vara snygg i utställningsringen och barn med hund.

kvällen tillbringas med Hanna och Lasse och det är faktiskt helt underbart att se alla dessa gyllenpälsar härja omkring i trädgården...

Inga kommentarer: