lördag 24 november 2012

EN HELDAG MED MONA

Idag ska jag och Vinna gå en heldagskurs för Mona Kjernholm, ska bli mycket roligt och givande. Jag har dock ingen plan för dagen vilket stör mig otroligt mycket. Jag kan inte riktigt bena ut vart jag har mest problem och behöver stöttning, SUCK! Men efter att ha rådgjort med Philippa i går kväll så bestämde jag mig för att Fria Följet har ju en given plats men är ju inte sugen på att träna det hela dagen. Kollade dock igenom lite av de filmklipp från gårdagens fredagsträning i HH och insåg att stegförflyttningarna är något vi verkligen behöver fila på. För det första så är det så tight att jag skulle behöva en liten luftspalt annars trampar hon mig på fötterna och för det andra måste jag ju lära mig att belöna rätt. Belönar man att rumpan åker ut när man backar så blir ju det lite resultatet med, Dubbel SUCK! Låter ju ändå som en liten plan och sedan tror jag att jag tar det som det kommer...

Här kan ni se vad jag menar...

Inga kommentarer: