lördag 24 november 2012

SJUKT NÖJD!

Kan inte minnas när jag hade denna känslan sist. Känner mig otroligt tillfreds med min och Vinnas insats på dagens kusrstillfälle hos Mona. Kände att vi klickade, var i fas och tänkte likadant vilket är en ganska häftig känsla. Lilla råttan är ju taggad till tusen och man märker att när andra hundar blir trötta då är hon som bäst. Skulle ju kunna ta detta med mig kanske och tänka lååååång uppvärmning ;-) Oavsett vad andra tycker så är jag otroligt nöjd med hennes insats idag och går som på små rosa moln, känns ju extra kul att Mona såg en tydlig förbättring sedan sist.
Visst vi missade talangtruppen men vi siktar framåt ändå, har ju en otrolig förmån att ha bra privat tränare (Mona) här nere som stöttar och för en framåt. TACK för en fantastisk dag nu är vi riktigt taggade :-D Ett stort tack till alla härliga ekipage som förgyllde dagen, hoppas vi ses igen ...


2 kommentarer:

Malin sa...

Vilken härlig film! Ni är så duktiga!

Karin sa...

Vad duktiga ni är & vilken fin position! :)