fredag 4 januari 2013

MITT LJUS I TILLVARON...

...Då min jobb situation är otroligt tuff nu - väggen är nära - så är helgerna så otroligt viktiga för mig och vad kan då vara bättre än att lägga de på familjen och hundarna. Ikväll började gladiatorerna med sedvanligt fredagsmys med barn och hundar. Visst var det ett och annat glas som vältes ut - Zeke - men det är det värt för det är otroligt mysigt att bara umgås på tu man hand.

Sedan gör det ju inte saken värre att vi började kvällen med bra träning i Lotushallen i trevligt sällskap som lite uppladdning inför morgondagens heldag med Mona Kjernholm. Tro det eller ej jag har till och med en plan inför morgondagen vilket kan tyckas vara ganska otippat för att var mig men ibland så glimmrar även jag till.

Har bokat in några tävlingar nu i februari och sedan ser vi fram emot en trevlig tränings helg ihop med en ny bekantskap Katarina och Fajt. Ska bli riktigt kul att få lite nya ögon på en och det finns nog en stor risk att det blir väldigt mycket hundtjöt och kanske även lite skvaller ;-) Men nu laddar vi inför morgondagens heldag med Mona och jag hoppas att vi ska team bra under dagen jag och lilla råttan...

Inga kommentarer: