lördag 23 november 2013

ÄNTLIGEN!

Äntligen har vi hittat ett färskfoder som jag är mycket nöjd med. priset är kanonbra - samma som när vi hade torrfoder - och det går att få i lagom förpackningar för antal hundar. Det luktar inte alls så illa som vissa färskfoder kan göra och konsistensen är också kanon.

Har funderat på att gå tillbaka till färskfoder under en tid nu och speciellt då våra töser började tappa i vikt. När vi sedan var i Norge och jag såg det färskfodret de hade så har jag letat efter det här i Sverige och nu hittat en butik i Halmstad som tar hem det.

Färskfodret jag pratar om är Vom Og Hundemat. Ni kan läsa mer om det här www.vomoghundemat.se vi har valt att ge våra hundar det fullfodret som innehåller lax för att slippa komplettera med Omega 3 - Tack Cathrine för tipset - och jag kan säg att de verkligen älskar det. Så FÄRSKFODER IT IS...

1 kommentar:

Linda Färnevik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.