tisdag 8 juli 2014

TRÄNING FÖR JENS PALMQVIST

Idag så styrde jag och lilla råttan vår bil mot Koholma ner i Skåne för att gå en privat träning för Jens Palmqvist. Kan väl säg som så att med åskan som hänger över oss så var väl resan dit inte fullt så angenäm som jag tänkt mig. Efter att GPS:n dessutom ledde ut mig mitt i ingenstans i en kohage så blev jag något försenad :-O

Väl framme så tycker jag att lilla råttan skötte sig bra. En del av våra svårigheter kom fram, det jag misstänkte som med närsöket stämde väl det sitter helt enkelt inte längre och det är bara att backa tillbaka. Fick med mig många goda tankar gällande riktade närsök vilket jag verkligen ska börja anamma, känns verkligen som en bra plan för räzer råttan.

Det var ju inte bara dåligt utan fick ju också bra kvitt på att hon ÄR en duktig markör som jag själv tyckt och fotgåendet är bättre men behöver så klart jobbas med hela tiden. Ska bli kul att jobba vidare och markerna i Koholma är bara fantastiska så ser verkligen fram emot att komma tillbaka :-D

Nu siktar vi dock på KM:t så HEJ viltträning :-D

Inga kommentarer: