tisdag 25 november 2014

FJÄRRTRÄNING MED AVSAKNAD AV BUKFETMA ;-)

Träningen fortsätter och idag låg fokuset återigen på hat momentet fjärr dirigering. Det var både PLUS och MINUS för både mig och Vinna.

PLUS för mig var att jag konstaterade att om jag bara filmar mig själv från låren och ner så ser jag ju faktiskt ganska så smal ut - Helt klart Note To self ;-)

MINUS för mig var helt klart att många skiften slank igenom trots spegel där hon lyfter ena tassen, måste bli bättre på att se hur hon rör sig.

När det gäller råttan så får hon ett stort PLUS för att hon kämpar på och verkligen anstränger sig. Trots att det blir fel ibland så kör hon bara på och försöker, LÖV IT!

MINUS för råttan blir nog egentänket som hon i och för sig räddar upp men det finns fortfarande där och jag måste verkligen tänka på det, samt det helt nya skiftet hon lägger till som dock i min värld - där hon ääääär så söt - ger några charm poäng :-)
 

Inga kommentarer: