torsdag 13 november 2014

TRÄNING I LOTUSHALLEN

Ikväll så har jag och tjejerna varit i Lotushallen och tränat lite tillsammans med Lena och Abbe. Abbe är ju Knallas bror och är bara så lik sin mor till utseendet, fina pöjken!

Är riktigt imponerad av hur de skötte sig i hallen. Båda två kunde träna samtidigt utan att ta till bus racet och jag är mycket nöjd med vilket fokus Knalla hade på vad vi skulle göra. Som sagt kanske kan bli en lite lydnadshund någon gång ändå.

Lilla råttan var hetare än hetast och det var nog mer tassar i luften än marken under det så kallade fria följet :-O Ska vi ut på lydnadsplan så har vi en hel del att ta igen och reparera. Har goa människor runt omkring mig så det ska nog lösa sig och vi ska bara sätta upp en plan för hur vi ska gå vidare så tänker jag att det ska nog ordna sig ;-)

Så det blev en härlig träning med mina tjejer och sedan var det bara hem och avlösa Martin som idag börjat valpkurs med lilla LITA, spännande att höra hur de haft det :-D

Inga kommentarer: