torsdag 8 januari 2015

OM JAG KAN LYCKAS BLI HÄLFTEN...

... av vad Vinnas uppfödare har varit för mig till mina valpköpare så kommer jag att vara mer än nöjd med mig själv. Ibland i livet så har man turen att stöta på fantastiska människor av olika anledningar och i olika sammanhang. Jag har haft den förmånen när det gäller Vinnas uppfödare som verkligen har stöttat mig i alla lägen. Hon har lyssnat när jag ringt och tjutit för att saker inte fungerat men även lyssnat och skrattat med när det gått bra.

Har också kommit till ett stadie där vi har kunnat bollat idéer om avel, han hundar och olika tänk vilket känns så otroligt kul. Som om inte detta räcker så har hon flugit ner från Piteå för att hjälpa mig att se hur jag och Vinna kan komma vidare i vår träning.
Vad ska man säg, kort sagt en helt fantastisk människa / uppfödare / vän.

Så jag tänker att om jag lyckas att bli hälften av henne, då kommer jag bli stolt över mig själv. :-)

Inga kommentarer: