tisdag 3 februari 2015

10# BARA 2 VECKOR KVAR NU!

Nu tar vi steget in i vecka 8 och lilla råttan fortsätter att må bra och hålla sig i fin former. Tokhungrig är hon mest hela tiden och jag kan säg att den blicken när hon stirrar ut en går inte av för hackor. 13 dagar kvar nu om hon går full tid ut, förra gången så valde hon ju dock att valpa på dygn 57. Jag håller dock hoppet uppe för att hon ska få gå lite längre än så denna gången men visst känns det spännande att det börjar dra ihop sig. Vet att det sitter många förväntansfulla valpköpare och väntar och som jag sagt så kommer jag höra av mig så fort allt är klart. Håll tummarna för oss att allt går bra...
 

Vecka 7, dygn 49 efter parning:
 
VIKT : 25,7 kg - Ökning +1,6 kg - Total ökning 5,4 kg
MÅTT : 71 cm - Ökning 9 cm - Total ökning 22cm

Inga kommentarer: