lördag 30 maj 2015

DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG...

Idag så stötte jag på mitt första riktiga problem någonsin med lilla Knalla när det gäller vår träning. Denna tös som är lugn som en filbunke och ALDRIG lämnar min sida om inte hon får tillsägelse att göra så fullständigt flippade idag på kursen. Jag känner inte alls igen min hund och det var inte en siffra rätt idag. Hon knallade, spottade dummys, vägrade ta tennisbollar, åt skit och bara sprang.
Jag själv var väl inte direkt någon tillgång då jag mestadels faktiskt bara grät. Jag tror jag blev så chockade över vad som hände så att jag faktiskt inte fattade någonting.
Min enda teori gällande detta då jag inte fick kontakt med henne är att hon inte fixat omställningen att bo här hos de med deras hundar och helt enkelt är sönderstressad i huvudet för det här är INTE min Knalla som jag hade med mig.
 
 
Kvällen avslutade bättre med god norsk Tapas och Räkcoctail med bubbel, nya tag imorgon och sedan blir det hemfärd.

Inga kommentarer: