söndag 17 april 2016

EN HÄRLIG LYDNADSHELG ÄR AVSLUTAD!

Då har vi avslutat en härlig lydnadshelg med mycket mat, många skratt och för de som håller på med lydnad - inte just jag - så tror jag också de fått med sig mycket matnyttiga träningstips.
 
Tyvärr så ville inte vädergudarna som jag denna gången, typiskt när man tänkt vara ute så på söndagen ändrades snabbt planerna till inomhusträning vilket skulle visa sig vara ett bra drag. ;-)
 
Själv så kände jag redan tidigt under helgen att halsen började svullna igen trots tappra försök att försöka låtsas om att det inte var så - hjälpte klart inte att det blev en sen kväll - så var influensan fast i kroppen som ett brev på posten och på söndagen var jag rätt matt. Blev heller inget jobb för mig utan istället så fick jag ladda batterierna.
 
Man blir så klart lite extra stolt över de valpköpare som deltog och det är så kul att få träffa både er tvåbenta och fyrbenta och det är så kul att se hur ni förvaltar era små. Fortsätt att jobba på som ni gör, kommer bli kanon!
 
Ett extra TACK till Lillemor och Kjell som kämpade på trots dåligt väder på lördagen och det var så kul att få ha er här :-)
 
BISON

BISON

BISON

JILLA

JILLA

JILLA

TANGO

TANGO

TANGO

Inga kommentarer: