lördag 9 april 2016

FRÅN NÖJD - TILL - GALET NÖJD!!!

Idag har vi varit och starta på "Koholma Open" :-)
Insåg ganska så snabbt att uppgifterna på rutorna idag nog skulle vara oss övermäktiga och i alla fall för lilla Jaga som skulle debutera i Sverige.
 
Jag vet att det låter så himla klyschigt när man säger att man är såååå nöjd men utan poäng MEN jag måste ändå säg det. Känslan under dagen var generellt att jag fick kämpa ganska hårt tillsammans med tjejerna för att lösa uppgifterna men känslan skulle visa sig vara sämre än resultatet. Knalla lyckades trots två stora missar ändå få ihop 70 poäng och blev nog 6:a eller 7:a totalt vilket under dessa förutsättningar var kanon. Lilla Jaga lyckades få ihop 62 poäng med en 0:a och jag kan definitivt inte begära mer av henne utifrån dagens upplägg - mer info om det kommer imorgon - som för henne var alldeles för svårt.
 
Knalla var stekhet efter ett tag och mycket närmre en knallning än jag var idag - bedömningen är hårfin - kan man nog inte komma, Vi löste det dock och hon går inte innan mitt kommando även om hon nog gärna skulle velat.
 

 
Dagens guldkorn är de coola och avslappnade tjejerna emellan momenten och runt omkring. Man blev allt lite varm i hjärtat :-)

Inga kommentarer: