måndag 16 september 2013

MYCKET KUL PÅ GÅNG...

Det kommer bli en händelserik vecka av många olika anledningar. Har mycket roliga saker på gång just nu både när det gäller hundarna, jobbet och framtida hobbyverksamheter. Imorgon tror jag de första delarna kommer börja på plats så jag kan komma igång med mitt nya projekt och sedan får vi se om jag lyckas eller om det blir pannkaka av allt ihop. Jag känner mig dock hoppfull och tror nog att jag ska lyckas sno ihop det så det blir bra ;-)

Imorgon har jag och Vinna fått förmånen att få vara med härliga Susanne och hennes hundar för lite jaktträning så klockan 08:00 lämnar vi barnen på dagis och styr kosan mot Växjö och nya jaktmarker. Jag hoppas att även Susanne ska se den förbättring som jag själv känner vi har fått och att vi ska kunna få till de bitar som fortfarande tjorvar lite. Så för att vara på topp imorgon så tar vi en tidig kväll efter en tuff dag på jobbet, ha det toppen!



Inga kommentarer: