tisdag 10 september 2013

NU SATSAR VI JÄRNET...

Här ska det tränas och jakt står på schemat. Ikväll så började vi ta tag lite i dirigeringarna och sedan även med att kunna trycka ut från ett stopp. Jag måste säg att det var faktiskt inte så mycket som jag inte var nöjd med idag men visst när man tittar på filmen så känner man ju vid ett par tillfällen att jag skulle agerat annorlunda. Jag skyller på att jag är nybörjare och det är så mycket att hålla koll på ;-)

Man ska väl egentligen inte ursäkta sig men det är faktiskt svårt att komma ihåg allt händer hit, armar dit, visslingar, spring mm. Dagens kred till mig får jag för att jag faktiskt försöker komma ihåg allt och dagens kred till Vinna får hon för alla dessa stopp som hon gör bra och tar fullt ut. Jag börjar känna mig trygg med stoppsignalen nu och även höger och vänster så nu ska vi bara jobba på UT ett tag så ska det nog ordna sig :-D

Inga kommentarer: