fredag 22 november 2013

SAKTA, MEN STADIGT NER

Jag hade nog önskat att det skulle gå lite fortare men allt som visar ner är bra. Jag är ändå mycket nöjd med att jag härdar ut och inte ger upp, denna gången ska jag verkligen nå min målvikt. Ska börja sätta upp lite delmål så jag fortsätter att hålla motivationen upp och jag kan bara rekommendera "Run Keeper" som har blivit en stor morot för mig. Den gör att jag ger mig ut i alla väder för att man vill ju hela tiden förbättra resultaten från förra veckan :-D

Jag har också nu börjat cykla till och på jobbet. Visst det är inte så långt och blir kanske inte så mycket MEN jag känner mig otroligt mycket piggare och hurtigare av det. Känslan av att man är "hälsosam" är precis lika stark som viljan och dessa två ihop har visat sig vara en lysande kombination
 
MÅLVIKT:
71 KG - Total viktminskning 20,7kg - BMI 24,6

DELMÅL 1:
- 10 KG - BMI 28,0
 
DELMÅL 2:
- 15 KG - BMI 26,3
INVÄGNING:
91,7 kg - BMI 31,5 obeese
 
7 VECKOR SENAR
84,9 KG - Total viktminskning 6,8 kg - BMI 29,4 overweight
 
9 VECKOR SENAR
83,8 KG - Total viktminskning 7,9 kg - BMI 28,7 overweight
 

Inga kommentarer: