tisdag 14 januari 2014

EN TUFF DAG...

Idag hade jag storslagna planer för mig och hundarna med välplanerad träning MEN så blev det inte. Efter en sjukt jobbig dag på jobbet så gick liksom musten ur mig och är det något jag lärt mig så är det att inte träna hundarna när man inte är i fas.

Funderar allvarligt på karriärsbyte men kan bara inte komma på vad jag skulle vilja göra. Jag trivs ju egentligen väldigt bra med mitt jobb men just sådana här dagar skulle man gärna ha ogjorda.

Tung arbetsbelastning i kombination med svårt sjuka människor är ingen bra kombination. Man vänder ut och in på sig själv för att göra så gott man bara kan och då tar helt enkelt energin slut.

MEN imorgon börjar jag inte förrän klockan 13:00 så då ska vi ut och fortsätta nöta apportering. Har ju blivit så mycket bättre men finns fortfarande en hel del att jobba på. Säger inte om vi läser det längre utan säger NÄR vi löser det kommer det bli toppenbra :-D

Inga kommentarer: