lördag 4 januari 2014

ÄNTLIGEN!!!

Nu har den nya datorn äntligen kommit och när vi har modulerat om lite med bredbandet i huset med så kommer det att bli toppen. Man känner att man är efter med det mesta när det gäller uppdateringar både hr och på hemsidan men det är bara att jobba ikapp.

2013 är ett år som jag bara vill glömma. Från april och framåt så har det varit otroligt påfrestande för mig och jag har inte mått speciellt bra. 2014 har redan visat på en bättre start och jag hoppas verkligen att det håller i sig.

Vi har mycket att se fram emot nu. Vi väntar fortfarande på att lilla råttan ska börja löpa så vi kan åka och para henne med Whip i Norge. Har planerat in lite andra saker nu för att inte låsa upp mig helt. Spännande saker är även på gång då vi har bestämt att vi ska para lilla Våga med min alldeles egna PRINS ZEKE. Här tror jag att vi kommer få valpar med en mycket snygg exteriör med härlig drivkraft att arbeta med. För mer info kolla på hemsidan www.aquaseers.se

Som sagt, mycket spännande och mycket att se framemot. Hoppas alla ni också har ett härligt 2014 att se fram emot :-D

Inga kommentarer: