söndag 29 december 2013

BÅDE JAG OCH DATORN DOG!

Nu har både jag och datorn dött :-( Ny dator är beställd och jag har även beställt ett nytt liv, hoppas på tur :-D

Idag har jag och Vinna dammat av oss på lydnadsplanen och det finns mycket bra saker men också mycket gamla olater som finns kvar, suck! Det som ändå är härligt är att se hur mycket som sitter och med vilken härlig attityd lilla råttan har. Nu ska vi ta tag lite i lydnaden och vem vet kanske vi kommer till start någon gång iv år om det kan tajmas med blivande valpar mm.

Än så länge är vi nöjda med att tycka att det är kul igen och nu ska vi försöka jobba bort lite av de olater som vi har så får vi se vad det blir utav det...

1 kommentar:

Josefin sa...

Wow! Jag blir totalt imponerad och inspirerad av er! Nu blev jag träningssugen ;)