måndag 31 mars 2014

FÅR MAN VARA SÅ HÄR NÖJD?!?

Fick ett mycket glädjande besked här på morgonen som helt klart gjorde min dag. Det har alltid varit lite av en skräck för mig det här med valpar och valpköpare då man aldrig så noga kan veta vad som händer sen. Har hyst stor respekt till rutinerade uppfödare som får ut sina valpar till så bra hem.

MEN jag måste säg att jag är SUPER NÖJD med alla mina blivande valpköpare till denna kullen och det känns så fantastiskt roligt att få skicka iväg de små till dessa människor.

Ja, jag vet... man kanske inte ska säg så mycket så här tidigt men jag sticker faktiskt ut hakan och gör det. Jag har fått fantastiska valpköpare till alla dessa puppisarna och känner mig både glad och stolt över detta. Det ska bli så otroligt kul att få följa alla i framtiden :-D

Inga kommentarer: