måndag 10 mars 2014

PLANERAD PARNING

När det nu inte blev som jag hade tänkt mig så fick jag hoppa lite längre fram i tiden och slå sak i min plan B lite tidigare än tänkt. Denna kombinationen hade jag egentligen tänkt mig lite längre fram i framtiden men livet ville annorlunda.

Hanen som jag valt har jag träffat förra året och blev väldigt förtjust i han. En riktig arbetsmaskin med en i mitt tycke fin exteriör och mentalitet. Jag förväntar mig utav denna kombinationen mycket arbetsvilliga hundar med en hel massa "Will to please"

Hanen jag valt till Våga heter SUNGOLD SPEEDY GONZALES och bor hos Joe och Susanne i Danmark. Då detta var en framtids dröm att göra så blev jag verkligen superglad när jag fick ja från Susanne.

Förväntad parning blir hösten 2014, inavelsgrad 0,0%. Är ni intresserad av valp efter dessa två fina hundar så kontakt mig, för mer info kolla på hemsidan www.aquaseers.se under planerade valpar.

1 kommentar:

Hanne Mårtensson sa...

Jeg har lavet et kuld med Speedy, et super kuld.