måndag 17 november 2014

FULLT UPP!

Ledig dag idag men givetvis vaknar man ju precis lika tidigt som alltid :-/

Veckan består utav jobb, hundträning och en massa besök utav eventuella blivande valpköpare. Man blir så otroligt glad när så många trevliga och ambitiösa människor är intresserad av att köpa valp efter min lilla råtta och hennes blivande kavaljer.

Det börjar ju snart dra ihop sig tänker jag till löp men som vanligt så kan hon ju vara lite lurig så det är bara vänta och vänta. Det är ju det här med valpar / parning / löp som kan beskrivas med ett endaste väntande. Man väntar på löp, sedan väntar man på parning, väntar på ultraljud, väntar på valpar and so on. MEN det är ju också det som gör det så himla spännande och roligt.

Vinna visar sig som vanligt - enligt mitt tycke - från sin vanliga charmiga sida när vi har besökare här, kelen och avslappnad och full fart när vi ska träna. Det är alltid lika kul  att få höra att de tycker hon är lika fantastisk som jag tycker. Jag är ju trots allt högst partisk ;-)

Lånad bild från Andrea

Inga kommentarer: