söndag 16 november 2014

TIDEN BARA RINNER IVÄG...

Kan inte riktigt förstå vart all tid tar vägen. Har jobbat riktigt mycket den sista tiden och börjar verkligen att känna mig sliten. Nu är ytterligare en jobb helg avverkad och jag hoppas det ska bli lite lugnare framöver.

Mycket tid läggs nu på att fokusera på den nya utredningen som vi ska göra på Jonna. Vi har också BUP hemma hos oss en gång i veckan för att vi ska försöka hitta strategier för hur vi ska hantera allt och det i kombination till många besök i stan gör att det finns inte så mycket tid över till annat just nu.

Har ändå försökt få till lite små träning med hundarna men det blir ganska begränsat då det ju är så himla mörkt hela tiden :-/ Det är mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem, har dock fått uppsatt en lampa i uterummet nu så det ska gå att träna lite grann där.

I övrigt så har vi haft härliga besök utav eventuella blivande valpköpare och jag måste säg att det är så kul att det är ett så stort intresse även för denna kullen. Tycker att Vinna sköter sig och visar verkligen hur hon är på både de bra sidorna men även de dåliga, som enligt mig dock är lätt räknade ;-)

Imorgon blir det ytterligare ett besök från en blivande valpköpare och sedan ska jag vara LEEEEEDIG!

Sov Gott alla!

Inga kommentarer: