tisdag 1 september 2015

VALP PLANER!

Till Vinnas sista kull har jag valt en hane som jag tror kommer passa till min Vinna på ett härligt sätt. Jag har letat under en tid efter en hane som ska leva upp till de kriterier jag haft och när jag fick syn på denna pojk så kändes det bara så rätt. Att jag och hans ägare delar många åsikter gjorde valet ännu mer självklart.

Ur denna kombinationen förväntar jag mig att få arbetsvilliga hundar med mycket motor och "will to please" i som kommer passa lika bra oavsett om man vill gå på lydnadsplan, satsa på räddning, bruks eller hålla på med jakt. Jag tror de kommer passa just dig som vill ha det där lilla extra :-)
Dessa valpar säljs enbart till dig som tänker träna och tävla med din hund och företrädesvis till de som vill hålla på jakt. Mer info hittar du på vår hemsida via denna LÄNK

Är du intresserad utav en valp I denna kombinationen eller har du några frågor?
Tveka inte att höra av dig till :
Matilda Borvén Tel: 0735-035859 eller via MAIL

Inga kommentarer: