söndag 3 april 2016

EN FANTASTISK B-PROVS TRÄNING!

Idag har vi haft härlig B-Provsträning för valpköpare och några "utbölingar" ;-) En fantastisk dag i skogen och jag vill bara sända ett STORT TACK till Marre och Stina som tog på sig uppgiften och arrangerade så fint för oss.
 
Hundarna sköte sig bra, alla har vi lite att jobba på men det vore väl tråkigt om allt hela tiden skulle vara perfekt ;-) Är lite putt över att jag inte vann :-P MEN jag ger gärna den vinsten till Ulrika som gjorde ett fantastiskt fint arbete idag.
 
Vill även passa på att säga tack till alla mina valpköpare som kom och var med och som låter mig följa deras små både i med och motvind. Nu har vi alla fått bra kvitton på vart vi ska lägga det lilla extra krutet och det ska bli så spännande att se vart det leder...
 
Fortsätta jobba på, ni är fantastiska :-)
 
ABBE

BURRE

FIGHT

JILLA

LEOPOLD

SKOJA

TANGO

ÅDA

Inga kommentarer: