söndag 21 augusti 2016

SÅ OTROLIGT STOLT!

Vilka fantastiska valpköpare jag har! Och vilken dag det blev...
Det ena resultatet trillade in efter det andra och inte mindre än 4 Aqua Seer's hundar var ute idag och visade upp sig.
Jag hade förmånen att få vara med och dela dagen med två utav dessa varav den ena skulle ut och debutera i Lydnadsklass 1 idag.
Tyvärr var vädret något lynnigt kan man säg och precis när Anna och Tango skulle köra sitt program så mer eller mindre öppnade sig himlen och vi kan väl säg som så att Thor var inte på sitt bästa humör :-O
De gör en riktig team insats men tyvärr så råkade det bli en rund cirkel i protokollet bland alla de andra otroligt fina siffrorna. Stort GRATTIS till er för en kämpar insats.


Näste ut var Tina och Fight och vilket program de gör. En 10:a på linförigheten var nog dagens höjd punkt för mig. Vilket samarbete de där två har. De gjorde ett otroligt fint program och lyckades få ihop 187 poäng och klassvinst och är nu redo för Lydnadsklass 2. Stort GRATTIS till er från en mycket stolt uppfödare.

Filmade lite idag för de som är intresserade, jag kommer nog titta på denna många gånger :-) Vad de andra två har pysslat med får ni veta imorgon då tröttheten har hittat mig och det är dax att knoppa in.

Inga kommentarer: