fredag 30 september 2016

SKRYT INLÄGG PÅ HÖG NIVÅ - JAG MÅSTE HA DE BÄSTA VALPKÖPARNA!

Vad vore en uppfödare utan sina valpköpare? Enligt mig - INGENTING! 
Jag är så otroligt tacksam och glad för att jag har lyckats få så fantastiska valpköpare till alla mina valpar. När man sitter och tittar igenom så bli jag lite extra rörd över vad de alla har åstadkommit. Den första kullen är BARA 2,5 år nu och ändå så är det så många som redan varit ute och visat upp hundarna. När jag gick igenom så kunde jag konstatera att det är 15 hundar som nått "tävlings ålder" och utav de så har 13 redan varit ute och testat sina vingar i en eller flera discipliner, jag vet det känns helt galet!

Sammanställde resultaten och trots att Oktober inte ens har börjat och jag vet att flertalet av mina hundar ska ut på tävlingsbanorna under oktober, bland annat på lydnadsplan, Working test och B-Prov, så är jag ändå så galet stolt över de resultaten de redan åstadkommit. 

Stort TACK till er alla för allt ni gör med era Aqua Seer's hundar, utan er är jag ingenting!


Aqua Seer's First Star "KNALLA" (2,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • NKL WT Sverige - 90 Poöng och Uppflytt
  • Bestått Begynnerklass WT Danmark
  • Bestått Begynnerklass WT Norge - Norska Unghunds Mästerksapet
  • Bestått Kvalificerings Pröve norge
  • 1:a Pris NKL B-Prov Sverige
  • 3:e Pris ÖKL B-Prov Danmark
  • 3:e Pris ÖKL C-Prov Danmark
  • Jagat på praktisk Jakt

Aqua Seer's First Impression "LILA" 
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • 1:a Pris Lydnadsklass 1 - 188,5 poäng

Aqua Seer's First Born "PARTY" (2,5 ÅR)
  • Rallylydnad Nybörjarklass - 3 x Kvalificerade resultat - RLDN
  • Rallylydnad Fortsättningsklass - 1 x Kvalificerat resultat
  • 1:a Pris Lydnadsklass - 171,5 poäng

Aqua Seer's First Champ "EMIL" (2,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 3:a på skott
  • 1:a Pris Lydnadsklass 1 - 181 poäng - Klassvinst
  • Uppflyttad Lägre Klass Spår - 3:e Placering totalt
  • Utställd på goldenlägret 2016 med HP

Aqua Seer's First Joy "SKOJA" (2,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • 3:e Pris NKL B-Prov Sverige
  • NKL WT Sverige - 65 poäng - Domarens val på ena stationen
  • Kennel Mästare 2016 - NKL 88 poäng

Aqua Seer's First fighter "ABBE" (2,5 ÅR)
  • Genomfört MH me 1:a på skott
  • NKL WT Sverige - 77 poäng - Unghunds derbyt 2015
  • Bästa Golden Retriever Unghunds Derbyt 2015
  • ÖKL WT Sverige - 70 poäng på debuten
  • Kennel Mästare 2015 - NKL 89 poäng

Aqua Seer's First Choice "SANTOS" (2,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • Genomförd FB-R

Aqua Seer's First Wish "TASSA" (2,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • WT NKL Sverige - Startat

Aqua Seer's First Pick "ARIEL" (2,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott

Aqua Seer's Love To Win "JAGA" (1,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • NKL WT Sverige - 81 Poäng och Uppflytt
  • NKL WT Sverige - 75 poäng - Unghunds Derbyt 2016
  • 2:a Bästa Golden Retriever Unghunds Derbyt 2016
  • Bestått Begynnerklass WT Danmark
  • 1:a Pris NKL B-Prov Sverige
  • 3:e Pris ÖKL B-Prov Sverige
  • 3:e Pris NKL C-Prov Danmark
  • Jagat på praktisk Jakt

Aqua Seer's Love Out Win "BAILEY" (1,5 ÅR)
  • 1:a Pris Lydnadsklass 1 - 188 poäng - Klassvinst
  • 3:e Pris Lydnadsklass 2
  • 3:e Pris NKL B-Prov Norge

Aqua Seer's Live To Win "TANGO" (1,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • Deltagit på Unghunds Derbyt 2016
  • 1:a Pris Lydnadsklass 1 - 179,5 poäng - Klassvinst

Aqua Seer's Born To Win "BISON" (1,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • 1:a pris Lydnadsklass 1 - Klassvinst

Aqua Seer's Fight To Win "FIGHT" (1,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott
  • NKL WT Sverige - 75 poäng - Unghunds Derbyt 2016
  • 3:e Bästa Golden Retriever Unghunds Derbyt 2016
  • 1:a Pris Lydnadsklass 1 - 189 poäng - Klassvinst
  • Uppflyttad Lägre Klass Sök

Aqua Seer's Will To Win "JILLA" (1,5 ÅR)
  • Genomfört MH med 1:a på skott


Inga kommentarer: