tisdag 21 oktober 2008

OPERATION KLÅDA...

Idag har Maya duschat, gick mycket bättre nu än sist. Gjorde bara två försök att fly och jag fick stopp på henne. Där emellan var hon faktiskt ganska lugn - skönt. Nu får vi se om klådan försvinner efter detta annars får det väl bli ett besök till veterinären igen, kanske inte ser så bra ut om hunden kliar sig frenetiskt under en utställning *S* Sedan måste vi få bukt med det både för hennes och min skull, jag vaknade till och med i natt av att hon kliade sig. Det är inte hela tiden men kommer stötvis och väldigt intensivt. Får väl kanske prova ett foderbyte som sista utväg, har fått för mig att det kan vara levergodiset... Någon som vet?!? Var förresten inne på Grizzly och bytte kloklipparen och köpte lite nya saker. Ett nytt halsband, koppel och en lysdiod så hon ska synas i mörkret, har testat den nu ikväll hon blev sååå fin. Nu ska jag själv duscha och sedan bara slappa ha det...
Maya helt slut efter både bus och dusch...

Inga kommentarer: