fredag 11 september 2009

EN OMTUMLANDE DAG...

Idag har varit en dag då det varit blandade känslor. Det började med mycket ledsamma besked för vår del och andra. Kommer mer info senare vill inte gå ut med något ännu. Detta gjorde att vi fick tänka om och vi vet fortfarande inte riktigt hur det kommmer bli. Sedan svängde det till att bli total lycka! Hundsport kom idag och vårt kennelnamn stod med där, nästan först - lycka! på kvällen blev det träning på klubbben och jag är nöjd med resultatet. Kontakten fungerar hyfsat hon är fortfarande väldigt störningskänslig men jag hoppas att vi ska hålla ihop i Angered i allafall. Är riktigt tävlings sugen nu och kanske Maya också kan bli det. Sedan var det besvikelse igen, fick reda på att det går aspirant utbildning på klubben nu för blivande isntruktörer. Detta i sig är väl inte så deprimerande då jag itne tror jag är riktigt redo för detta ännu men det har ju ändå varit en dröm. Och nu fick jag reda på att de kör ett "race" nu och sedan dröjer det till nästa gång... SUCK! Får väl gå en utbildning och bekosta den själv om detta stämmer.
Ja, Ja man kan inte få allt, ska ju faktiskt gå MH utbildning i November och det ser jag fram emot...

Inga kommentarer: