söndag 20 september 2009

HEMMA IGEN...

Då var vi hemma igen efter en ganska så lång dag. Trots att jag borde vara besviken då det inte gick idag heller är jag faktiskt inte det. Anledningen - jag är så fruktansvärt stolt över mitt och Mayas linförighetsprogram så jag kan inte vara besviken. Tyvärr så tyckte inte domaren att det var värt mer än 7 poäng vilket jag tycker är väldigt orättvist och då har jag varit snäll i mitt ordaval - döm själva på filmen.

hur som helst gick det väl hyfsat. Maya låg fint på platsen trots omläggning efter att hon blivit påhoppad av en schäfer - dessa j***a schäfrar rent ut sagt. Linförigheten är bättre än någonsin tyvärr klarade vi inte att följa upp detta.

Plats: 10
tandvisning 10
linförighet: 7
Läggande: 0
Inkallning: 8 - fegade med DK
Ställande: 8
Apportering: 0 - Tävlingsledaren ville ha teknisk miss, men domaren sa nej!
Hopp över hinder: 8 - Slarvigt avslut
Helhet: 6,5

Totalt 136,5 Poäng och ett nytt 3:e pris.

Inga kommentarer: