torsdag 17 september 2009

KLUBBEN...

Var på klubben idag och tränade lite, minimalt dock då jag ju fått tips från Hanna att hon ska få vila inför söndagen så hon är riktigt laddad. Körde lite kontakt och linförighet bara och det fungerar bra måtte bara detta hålla i sig. Ska försöka vara lite mer bestämd emellan momenten som jag fick tips på och inte starta innan jag verkligen är redo. Vi hoppas på ett start nummer långt ner så hinner jag varva ner lite innan vi ska starta. Så nu är det uppladdningen som gäller. Jag tror och hoppas att det är vår tur nu men det krävs det där lilla extra framförallt från mig men även från Maya för att vi ska lyckas.
Tyvärr när vi kom hem upptäckte jag att hon var skadad. Hon har skurit upp den ena trampdynan den som sitter uppe vid sporren och det var ett rätt så räligt jack. Fördelen är att det inte påverkar henne eftersom att hon inte trampar ner på det när hon går. Får bara hoppas att hon inte börjar slicka på det på platsen eller något sådant.

Inga kommentarer: