fredag 12 november 2010

BARA ATT TA NYA TAG...

Hade hoppats på att Zeke och jag skulle komma med på en LK1 tävling idag, men klubben i fråga ville annorlunda. Vi hade missat anmälnignsdagen och försökt efteranmäla, dåd e redan hade 21 ekipage så gick inte det - förstår jag helt - då försäkte vi sätta upp oss som reserver - inget svar på två veckor. När jag nu mailade för att kolla om det fanns någon möjlighet att vara med då det på PM:t inte fanns med 20 ekipage så fick jag ett mycket otrevligt svar tillbaka. Tycker det är synd då detta är en kanon klubb som jag verkligen gillar att tävla på. Har aldrig upplevt de så här innan. Argument som användes var ideellt arbete men bygger inte alla klubbar på det mer eller mindre?!? Ja ja, det blir ingen tävling för oss idag och då får vi se fram emot FREDAGSMYS i stället...

1 kommentar:

Lisbeth o Töserna sa...

Att det kan vara så olika mellan klubbar. Om det är många anmälda kan man förstå men att stå på reservlista borde väl funka. Att få otrevliga svar är inte bra för klubbens rykte. Visst är det så att det är ideellt arbete som gäller på dom flesta klubbar.
Men lite fredagsmys är väl inte fel i detta trista väder. Ha det så gosigt! Kramizar