torsdag 4 november 2010

HMMMM

Skulle nog egentligen ha packat en hel del just nu men inget har hänt. Valde att prioritera träning med Zeke på klubben i stället - bra val - där vi la fokus på platsliggning och fritt följ. Har tänkt om -efter tips från Marie, tack! - när det gäller platsen och ska skapa en aktiv plats i stället och jag måste säg att efter dagens träning är jag mycket nöjd. När det gällde fria följet så upptäckte jag idag den perfekta störningsträningen för mig och Zeke, Philippa. PH bara stod helt still och vi körde vårt program, rakt på, jämte mm. Krävdes en hel del koncentration från lille herrn att välja att gå med mig istället för att pussa på henne. Är mycket nöjd med detta och tror verkligen att de tär ett vinnande koncept för oss. nu blir det kudden för att imorgon ska här städas, packas och fixas sedan blir det SEMESTER :-)

Inga kommentarer: