söndag 14 november 2010

IBLAND SÅ UNDRAR MAN...

Vi brukar tala mycket om självinsikt. Kan det verkligen vara så att folk inte besitter någon självinsikt över huvud taget eller har man det men skiter i att bry sig?!? Man kan säg att man är inne i ett dåligt stim, eller har en dålig dag men vad gör man sen då?!? Allt för lite oftast. I mitt fall så har jag lite fått nog nu. Man tror att man ska kunna förändra och påverka, göra nytta och bidra med positiv energi men när den energin tar slut då. Kanske det är dax att krypa tillbaka till sitt bo och omvärdera. I mitt fall är det så jag kommer att göra. Ibland har man varken möjligheten eller kraften att förändra och kanske det då är bäst att backa tillbaka, jag gör det nu!

2 kommentarer:

Lisbeth o Töserna sa...

Hoppas att det inte är för allvarligt(finner inte det rätta ordet)utan att du kan börja jobba med dina planer. Dom kommer att ge dig mycket energi.
Jag vet lite hur det är när folk bara tar en massa energi från mig men inte ger något tillbaka.
Var det kanske detta du ville prata om igår när jag inte hann prata?
Du vet att jag finns om du vill prata om det. (I veckan ska jag inte ha några gäster)

tini sa...

Låter inte alls bra.. Men lägg inte ner ngn energi på negativa och nervärderande människor.Du ska göra det du känner helt och hållet och lägg energin på det.Kan dock förstå att energin tillslut tar slut då det finns sådana som e jäkligt bra på att sluka den,men Matilda,Stå på dej och jag vet att det du tänker och ska kommer bli såå bra.
Jag håller på dig!!!!