onsdag 3 november 2010

LADDAD

Har börjat ladda inför Växjö nu. Ser verkligen fram emot att få ställa våra hundar där. förs Zekes del kan det bli nog så svårt när det är 96 golden anmälda, men med ny outfit inköpt, nytrimmad hund så ska vi i alla fall ge de en match. Med Ellie ska det bli riktigt spännande. Vet inte vad honfår för konkurrens men vi ska göra vårt bästa. Har ju fortfarande inte ställt henne utan att hon vunnit och hoppas att serger sviten ska sitta i. Börjat packa och nu fortsätter vi ladda...

3 kommentarer:

Annica sa...

Håller tummarna för er i Växjö:)

Lena sa...

Lycka till!!!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Svar: Visst har du rätt att det ibland är lättare sagt än gjort. Det vet jag inte minst själv då jag i början var alltför otydlig när jag tog hand om Nelson när han var 9 månader och helt otränad socialt. Det var ett hästjobb att få ordning på honom men tanken att jag "ville att han skulle bli som han själv skulle vilja vara" hjälpte mig efterhand.
Tack för kommentaren och ett stort Lycka Till i Växjö från Ulf