fredag 21 januari 2011

FLAMS OCH TRAMS

... och där rök vårt LP. För att göra en lång historia kort så blev det inget Lp idag för mig och Zeke. Jag mådde inte alls bra när vi väl kom fram - med facit i hand skulle vi aldrig startat - efter att ha yrat omkring mitt inne i Jönköping centrum centrum. Kände mig matt i kroppen, var aphungrig och svimfärdig. Med en matte som var helt ur form bestämde sig Zeke för att han skulle styra upp det hela med sitt KAN SJÄLV - inte alltid uppskattat av matte - och så var programmet förstört. Poängen rök en efter en då Zeke fixade själv och pricken över i:et blev när han total flippade på hoppet och bestämde sig för att puss attackera matte i stället och med 6 poäng på hoppet och en dålig helhet så missade vi vårt Lp med 1,5 poäng. SURT ja, det är bara förnamnet. nu vet jag inte hur vi gör får se, tar en sak i taget nu och så får vi se vad det blir av det. MEN det ända jag kan säga är F*N!
Guldkornet för dagen, Han låg otroligt fint på platsen innan han satte sig upp för tidigt när jag kommit tillbaks ;-)

1 kommentar:

Lisbeth o Töserna sa...

Förstår att det känns för jävligt men du är inte den som ger upp. Ni tar det nästa gång...kanske det blir på hemmaplan. Vi vet ju att ni kan.
Njut nu av valpträffen och alla härliga hundmänniskor ni kommer att träffa.