fredag 28 januari 2011

PLAN ÄR GJORD...

Ibland måste man bara ligga och grubbla en hel natt för att få rätsida på saker och ting. Varför ska det ena utesluta det andra?!? Varför ska man göra som andra tycker?!?
Det kommer inte jag, jag kommer att göra som jag tycker och stå för det. Uppskattas inte det så låt bli att vara runt mig då. Man behöver inte alltid tycka likadant men man kan respektera varandras beslut, det ska jag försöka göra i alla fall.
Vilken känsla det är när man väl har bestämt sig för något som man grubblat på under en tid, såååå härligt bara. Känner mig som en ny människa idag - trött dock efter att varit vaken större delar av natten - med sprudlande humör. Och det kan ju bara bli bättre nu när slamsugningen är inbokad så att jag till och med kan få duscha idag, JIPPIE!!! :-)

2 kommentarer:

Tassintryck sa...

Fint att kunna ha kakan och även äta av den :-). Tänk vad en god natts grubbelsömn kan göra.
Kram från mig
/maria

Lisbeth o Töserna sa...

Helt rätt. Vi måste få tänka olika men ändå respektera varandra.